19 Temmuz 2010 Pazartesi

El emeği gözümün nuru



Blog dünyasını keşfettiğimden beri çok güzel insanlarla tanıştım. Ve bu güzel insanlardan da çok şey öğrenmeye başladım. Kendileri gibi güzel bloglarını
gezerken ve yorum yazarken inanılmaz keyif alıyorum. Kimisi çok güzel yemekler, tatlılar yapıyor; kimisi diyar diyar geziyor; kimisi şirin bebişlerini büyütüyor; kimisi de harika tasarımlar yapıyor.
Sema, işte o güzel insanlardan. Tasarımlarından kendime ve bir arkadaşıma hediye almıştım; almaya da devam edeceğim çünkü hem el emeği göz nuru hem de hiçbir mağazada bulunmayan özel tasarımlar. Bana bir de sürpriz yaptı sağolsun ve beni şaşırttı.
Bir değil tam 3 tane hediye gönderilir mi? Semacığım çok teşekkür ederim tekrar tekrar. Yastıklarını çok beğeniyordum zaten ama runnerlarda muhteşemmiş. Ellerine sağlık.

Hiç yorum yok: