26 Şubat 2010 Cuma

bakmak görmek meselesi

İlla çalışma masasının ayakları olacak ya da illa çalışma odası olacak diye bir kural mı var? Bu güzel resme bakınca bence hiç yok.


Bu kadar basit bir malzeme ile evimizin heryerini kütüphaneye çevirebiliriz. Ben bunu çok sevdim. Nerelere uygulayabilirim diye şimdi eve alıcı gözle bakmaktayım.

Kütüphane koyacağınız bir alanınız yoksa raflarla bu tür çözümler üretebiliriz ve de boş alanları daha verimli kullanabiliriz demek ki. Köşelerin değerlendirilmesi için çok güzel fikir. Şimdi bu fikir benim aklıma başka bir fikri çağrıştırdı. Mesela bu tür bir uygulama çocuk odası için de yapılabilir. Odanın bir köşesine iki katlı (bu kadar fazla raf itici olabilir) bu tür raflar konularak üzerine oyuncaklar koyulabilir. Böylece bir taşla iki kuş vurulabilir.
Üçü de hepimizin uygulayabileceği basit çözümler ve de gerçekten iyi fikirler. Bu ve buna benzer fikirler sizi bilmem ama benim bakış açımı inanılmaz farklılaştırıyor. Artık her olaya "mutlaka bir çözümü vardır" diye bakıyorum. Yapmak istediğim şey herneyse önce beynimde bunu resmediyorum, sonra uzun uzun konuyla ilgili düşünüyorum, araştırıyorum ve sonra da uyguluyorum. Umarım gerçekten sizlerin de ilgisini çekiyordur, yararlı oluyordur ya da ileride olacaktır...

Hiç yorum yok: