4 Mart 2010 Perşembe

minimalist magazin


InStyle Home bu ayki sayısında Berna Laçin'in yeni evini görüntülemiş. Benim sevdiğim dergilerden biridir. Her sayısında bir sanatçının evini görüntülemesi hoşuma gidiyor. Daha önceki sayılardan birinde (Ayşe Arman'ın olduğu sayı) dergi ikinci baskı yapmıştı ki bizim gibi bir ülkede bir dekorasyon dergisinin ikinci baskı yapması hakikaten enteresan bir durumdu. Hülya Avşar, Sertap Erener, Gülben Ergen, Ceyda Düvenci, Ajda Pekkan aklıma gelen isimler. Ayşe Arman, Ceyda Düvenci ve Sertap Erener'in evleri benim çok hoşuma gitmişti. Ajda Pekkan'ın salonunda yer alan cam dresuar bana ilham verdi. Şimdi değil belki ama ilerde yaptırabilirim diye düşünüyorum. Bu ayda Berna Laçin'in yeni evi konu olmuş. Daha bir çok foto var, ben beğendiklerimden birkaçına yer verdim bir de etik olarak bütün fotolara yer vermek istemedim. (Hoş heryerde var ama olsun etik ben de kalsın!)

Evinin en beğendiğim bölümü. Açıkcası kendi evimde küçük WC'de keşke ben de şu lavabodan kullansaymışım diye düşünmedim değil. Çok şeker. Ayna harika; duvar kağıdı süper . Bayıldım.










Hiç yorum yok: